Zarząd Everli – wiodącej w Europie platformy do zakupów spożywczych online, ogłosił plany ekspansji w Niemczech i Rumunii na początku 2022 roku. Scenariusz wejścia na kolejne rynki jest następstwem niedawnej rundy inwestycyjnej serii C, dzięki której marka pozyskała na rozwój 100 milionów dolarów. W ten sposób platforma będzie obecna już w sześciu europejskich krajach, po Włoszech, Polsce, Francji i Czechach.
Pozyskane fundusze pozwolą Everli budować swoją pozycję w Niemczech i w Rumunii w oparciu o sprawdzony model partnerskiej współpracy z supermarketami. Na nowych rynkach również rośnie zapotrzebowanie na dostawy artykułów spożywczych online. Ekspansja daje więc milionom klientów możliwość zamawiania zakupów bezpośrednio do domów i odbioru dostawy o ściśle wyznaczonej porze, nawet tego samego dnia.
Szybki rozwój Everli
Marka Everli narodziła się w 2014 roku w Weronie. Dzisiaj pozwala klientom z ponad osiemdziesięciu miast w Europie zamawiać produkty spożywcze z ulubionych supermarketów. Platforma oferuje dostarczanie produktów wprost do domu, o określonej godzinie, przez Szopera. Jego unikalną rolę można porównać do osobistego concierge, który w imieniu Klienta realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy jakiegoś produktu brakuje na półce. Everli, budując swoją pozycję w Europie, szybko stało się partnerem największych marek spożywczych, takich jak, m.in.: Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, oferując dostęp do ponad 300 000 produktów.
Ekspansja Everli na nowe rynki jest bardzo dobrą wiadomością dla europejskich klientów, którzy coraz chętniej korzystają z tego modelu zakupów spożywczych. Popyt na wielu rynkach w całej Europie szybko rośnie, podobnie jak liczba firm odpowiadających na różne misje zakupowe konsumentów w ramach tej kategorii. Everli odnosi sukcesy i się rozwija, bo zaproponowało unikatowy pomysł partnerskich relacji z supermarketami, które pozwalają na oferowanie dużego asortymentu, wpływając tym samym na wysoki poziom satysfakcji klienta. W Polsce Everli ma bardzo dobry rok. Marka jest już widoczna nawet w mniejszych miastach. Z przyjemnością będę przyglądać się ekspansji Everli na dwóch nowych rynkach – mówi Anna Podkowińska Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli Polska.
Wraz z otwarciem swoich biur w Berlinie i Bukareszcie, Everli zamierza zatrudnić pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing, a także będzie rekrutować Szoperów, którzy dostarczają zakupy pod drzwi klienta.